Yaz Gecesi Gökyüzü

Yaz-Gecesi-GokyuzuIlık bir yaz gecesinde, yolda karşılaşan iki arkadaş ile bir kamyonetin arkasında oturan baba oğulu aynı paydada birleştiren ne olabilir? Hayatları, tercihleri, nedenleri bambaşka iken, nasıl bir olabilirler?

Mahir dizlerimin üzerindeki dosyayı alıp kıvırıyor. Dürbün gibi yapıyor, gökyüzüne bakıyor. Gülüyorum. Mahir de gülüyor. Sonra bana veriyor dürbünü. Gözümü bir ucuna dayayıp Ay’ı hedefliyorum. Ay bir görünüp bir kayboluyor.
Dürbünü indirince, başını babasının omzuna dayamış çocukla göz göze geliyoruz.
“Ben de bakabilir miyim?” diye soruyor çocuk, şimdi doğrulduğu için başı hafifçe sallanıyor.
“Elbette!” diyorum dürbünü çocuğa uzatırken.
Mahir ile birbirimize yaslanıp, çocuğun dürbünü heyecanla gökyüzüne doğrultuşunu, orada gördüklerine hayran hayran bakışını seyrediyoruz.

Bir Cevap Yazın

