Berrin Karakaş

Berrin KarakaşBerrin Karakaş demiş ki,
“29.03.1975 yılında Konya’da doğdum ama nüfus cüzdanımda babamın ve annemin memleketi Elazığ yazıyor tabii ki. Babamın mesleği sebebiyetiyle gezip durduk. İlkokul birinci sınıfı Siirt’te okudum. Sonrasında, İstanbul. Üsküdar ve Levent’te ortaokul ve liseyi bitirdim. Ardından İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Gazetecilik okudum. Aynı zamanda yönetmen Yavuz Özkan’ın sinema atölyesine devam ettim. “Bir Erkeğin Anatomisi” filminin set belgeselini yaptım. Okul bittikten sonra Londra’ya gittim. İki sene Westminister College’de sinema ve fotoğraf kurslarına gittim. Geri döndüğümde Milliyet gazetesinde çalışmaya başladım.”
Berrin Karakaş’ın ilk kitabı Sidre, Okuyan Us Yayınlarından çıkmıştı.

Bir Cevap Yazın

