Kaybolmak

 

KAYBOLMAK: “Şu anda anlatılabilecek tek şey insanın kaybolmuşluğu. Düzeltiyorum. Şu anda benim anlatabileceğim tek şey, insanın kaybolmuşluğu. Hayır, bir kere daha düzeltiyorum, şu anda anlatabileceğim tek şey kaybolduğum. Başkalarının adına konuşmaktan vazgeçiyorum. Ben ancak dürüst davranırsam, ki zor olan da bu, gideceğim yoldan yalanları kaldırır; tökezlemeyi, düşmeyi, dizimi dirseklerimi çürütmeyi göze alarak anlatacağımı içtenlikle anlatırsam, ancak o zaman bir sır daha çözülmüş olur. Kaybolmaya dair bir sır. İşte, ben de yolu yitirdim. Ya da yol kayboldu.” Suç Sarayı – Gönül Kıvılcım

images

Resim: Edward Hopper

Bir Cevap Yazın

