Mavi/Bodrum, Attila Şenkon

Attila Şenkon’un ruhuyla, Betül Tekeli’nin Mavi’si.

Amerika’dan döner dönmez mi gitmiş Bodrum’a?

Evet, öyle olmuştu. Dönüşünden kısa zaman önce bir email almıştı Seda’dan. Küçük sohbetleri vazgeçilmez bir hal alınca görüşelim demişlerdi.

Ergin Bodrum’da açılan fakülteye kabul edilmişti. Amerika’da yaşamaktan sıkılmıştı, ailesini özlediğini söylüyordu.

“Bana email atmak nereden aklına geldi?”

O yaz tezim için tarlada çalışmaya gittim. Kavak ağaçlarından ODTÜ çimlerine bir dizi hatıra ile geçirdim günlerimi. Tatlı tatlı düşündüm o günleri.

Ayrılmaya yakın bir sabah notlarımı yazarken google’ladım seni. Okulun mail adresine yazmaya karar verdim.

Ben de cevap verdim.

İşte şimdi buradayız.

Betul TekeliBetül Tekeli
İpekli Mendil Yazarı

Bir Cevap Yazın

