Deniz Feneri – Kadir Aydemir

Processed with VSCO with c1 presetDENİZ FENERİ: “Çok yorgunum, sorulara değil, soru işaretlerine bile yer yok içimde…
Buraya çok gençken gönderilmiştim. Çok genç. Bıyıkları yeni terlemiş, heyecanlı bir yeniyetme idim o zamanlar. Sevdiğim bir kız vardı. Postacı, elime o pusulayı tutuşturduğunda heyecandan kalbim duracaktı sanki. Saman kâğıdıydı, eski bir daktiloyla sertçe yazılmıştı. Kâğıdın arkasına da çıkmıştı bazı harfler.
Bay … görev yeriniz kuzeydeki deniz feneri olarak belirlen…”
Böyle bir şeydi yazan. Hayal meyal hatırlıyorum. Yeşil valizime üstümü başımı doldurup yola koyulmuştum. ‘Kuzey… Kuzey!’ diye düşünüyordum trende. Kuzey sözcüğü büyülü geliyordu nedense bana. Yanılmışım. Kuzey, yalnızlık demekmiş sadece.”
Deniz Fenerinde, Aşksız Gölgeler – Kadir Aydemir
Bir Cevap Yazın

