Herkes Kendi Olsun – Ayfer Tunç

ayfer tunç (1)HERKES KENDİ OLSUN: “Yüzüme uzunca baktı, ben bunları anlayamam, bir tek ablanı sevdim dedi.
Nasıl olur da bir tek ablamı seversin dedim.
Bilmem dedi, benim annem de ben çok küçükken ölmüştü, belki ondandır.
Farkında mısın enişte dedim, sen ve ben onun iki oğlu olduk aslında.
Ama o anne olamadı dedi, aynı şey değil.
Garson kahveyle konyak getirdi, güzel kokuyordu kahve.
Neydi senin şiir dedi, bir gün ne olsundu?
Herkes kendisi olsun.” Acılezzet, Evvelotel – Ayfer Tunç

Herkes Kendi Olsun – Ayfer Tunç” üzerine bir yorum

  1. Hayat insanın önüne öyle senaryolar koyuyor ki! İnsan kendisini oynayacak yoksa önüne konan senaryoyu mu? Hayat bir kaos; hayat bir bilmece, hayat bir labirent. hayat karmakarışık bir şey işte! Sanırım doğduğumuz an sadece kendimiz oluyoruz. Öldüğümüzde kim olarak ölürüz bilemiyorum. 😦

    Beğen

Bir Cevap Yazın

