Uçan Daire – Tahsin Yücel

 

tahsin-yucel

UÇAN DAİRE : “ Hep uçan daireler sebep oldu bu işe. Uçan daireler yüzünden geciktim. Öylesine sarmıştı meret beni… Geciktiğimin farkında bile değildim. Okudum düşündüm, düşündüm, okudum… Erkendir diyordum. Zaten vakti düşündüğüm yoktu. Uçan dairelere dalmıştım ben. Uçan dairelerin geldiği mes’ut ülkeyi düşünüyordum. Gazete uçan dairelerdeki insanların dış görünüşünü anlatıyordu. İri yarıymışlar aklımda kaldığına göre, saçları sarıymış, heykel gibi vücutları varmış… Tabii bunlar erkeklerinin tarifiydi. Hâlbuki kadınları daha çok ilgilendiriyordu beni. Erkeğin güzeli çirkini aranmazdı.” Uçan Daireler, Uçan Daire – Tahsin Yücel

Bir Cevap Yazın

