Pijama – Cem Akaş

cem akas0PİJAMA: “Bende hiçbir şeyinin kalmamasına çok dikkat etmiş olduğum halde nasılsa atladığım ayı desenli pazen pijamanı hala dolapta bir yerde tutuyor olmam artık eğlendiriyor beni, üstelik nereye koyduğumu da hep unuttuğumdan, her karşılaştığımda bir şaşkınlık duygusu yaşıyorum, tanımıyorum önce, sonra o pijamayı aslında hiç giymediğini, sırf evimde yerleşik bir varlığının olduğunu kendine ve bana kanıtlamak için getirip bıraktığını düşünüyorum, her seferinde düşünüyorum bunu, duysan sinirlenip haksızlık ettiğimi söyleyeceğini bile bile.” (Arkadan, R, Cem Akaş)

 

Bir Cevap Yazın

