GÜLMENİ DİNLEMEK – BORA ABDO

Bora Abdo-Bizi Caganoz Diye Biri Oldurdu-2GÜLMENİ DİNLEMEK: “Tanıdın.
(hep aynı şeye hep ayni tepkiyi verdik seninle, gidelim artık buralardan dediğimizde,
kaldık,
şimdi bile yetmeyecek anlamaya;
soğuyan ayak parmaklarını biliyorum, yankılanmayan ve bir kez daha duyamayacağım sesim vardı biliyorum, kalabalığın ortasında kırdığın başını biliyorum, seni izleyenleri ve sanki başka hiçbir şey yokmuş gibi sana bakan onca gözü yaşasaydın, sana soracağım tek soru vardı, biliyordun, güldük buna, bu esrimenin yanında ben senin gülmeni dinledim, taşlara ses veren karlar ve yağmurlardan ve kuşluk tüten kışlardan sonra, ne yalan söyleyeyim sevdim de,
ama nerden bilecektin. Gülmeni diyorum, bu denli basit, nereden bilecektin;)” Bir Kenan Öldüm ve Ben de Öldüm, Bizi Çağanoz Diye Biri Öldürdü – Bora Abdo

Bir Cevap Yazın

