Servi Ağacı – Altay Öktem

serviSERVİ AĞACI: “İstasyonun olması gereken yerde sadece servi ağaçları vardı. Hiç düşünmeden ağaçların arasından girdim. O karanlıkta, etraftaki mezar taşlarına takılmamaya çalışarak dikkatlice yürümeye başladım. Rıhtımın, parkın, istasyonun olduğu yerde bu kez de devasa bir mezarlık vardı. Artık dayanma gücüm kalmamıştı. Sırtımı bir mezar taşına yaslayıp oturdum. Nasıl olsa ölüler beni duyamaz diye düşünüp kendimi hiç kısıtlamadan, bağıra bağıra ağlamaya başladım.” Kılıçbalığı – Altay Öktem

Bir Cevap Yazın

