16 Haziran – Sadık Yalsızuçanlar

koyun

16 HAZİRAN: “16 Haziran günü, koyunları otlatmak üzere çıktım. Tel örgünün dışına da mayın döşemişler. Koyunları sürürken birden oldu her şey. Kâbus gibiydi. Aniden oldu bitti. Önce büyük bir ses duydum. Sonra korkunç bir acı hissettim. Gözlerimi açtığımda parçalanarak, etrafıma dağılan kendi et parçalarımla karşılaştım. Bir bacağım koptu, parmaklarım uçtu. Kendime bakarken kork­tum. Parçalanan vücudumu yerine yapıştırmaya çalıştım. Yalnız­dım. Bütün gücümle çığlıklar attım. Ama kimse yoktu ve sesim duyulmuyordu. Koyunlarım da parçalandı. Üzerime sıçramıştı. Acı çekiyordum. Sonra bir çocuk gördü beni…” 40 Gözaltı Öyküsü, Evden Eve Gezen Ölüm – Sadık Yalsızuçanlar

Bir Cevap Yazın

