Rod Steward – Sevim Burak

rod stewardROD STEWARD: “Artistlerin imza koleksiyo­nuna çok güldüm. Eğer şarkıcı ROD STEWARD ge­lirse, ondan benim için de bir imzalı resim iste. Annen de O’nu beğeniyor ne yapalım?.. Hele şöyle saçlı sakallı yarı çıplak vahşice bir resmi olursa şarkılarına çok yakışır… Çocuklar için düzenlenmiş Dünya Çocukları UNESCO gününde, söylediği seksi şarkı ve televizyondaki pullu kadın tayyörlü fakat er­keksi görünüşü benim tarafımdan beğenilmesine mazhar oldu. Kendisine iletiver tarafımdan, bir yazar olarak, çok etkilendim. Şarkıyla, çocuklarla, kıyafetiyle çok iyiydi bir san’at eseri olarak. Ters şeyleri bir araya toplamasını çok iyi biliyor.” Beni Deliler Anlar – Sevim Burak

Bir Cevap Yazın

